Duygu3737 mutlu olmanız çok önemli stres ciddi ölçüde sütün çıkışını engelliyor, bebeğinizi emzirir gibi sağın sütünüzü ve mümkünse elektronik bir pompa aşın avent o konuda harika gerçekten(bu arada ben benimkini satıyorum 😊). Ve ne kadar sağdığınızla çok ilgilenmeyin bebeğiniz asla aç kalmayacak her zaman böyle düşünün 😊 taburcu olduğunda emin olun emerek maksimum kapasiteye çıkaracak zaten