guzelgun Günde 2-3 öğün yerdi şimdi sadece kahvaltı yapıyor öğle ve akşam yemeğini asla yemiyor 1 kere süt içiyor 2 gündür böyle
tantuniayrangerisiyalan guzelgun biz de 8. aydayız dünden beri toplasan 120 anca içmiştir bütün gün oysa ki 3 saatte bir veririm onu