selly0606 yahyaaras akan kan yoksa problem olmuyor bulaş olabilir 1 hafta kadar normal. Kırmızı durmadan sızıntı olan bi durum varsa k vitamini yaparlar tekrar.
yelizerduran yahyaaras normal değil benim bebeğimde de aynısı oldu 5 günlükken düştü ara ara kanamaları oluyordu çok çok az 17 günlükken doktoruna gittim normal değil ikinci doz k vitaminini yapalım dedi sonrasında hemen geçti doktorunuza gidin lütfen 😊
merve50_ Kanama varsa mutlaka doktora gidin bizde de sonradan kahverengi akıntı olmuştu doktora götürdük ufak bir işlemle halledildi
yahyaaras merve50_ akşam acile gittim temizlediler pansuman yaptılar kanaması olursa gelin dedi fakat gece sadece hafif pansuman bezine değmiş ama kan gibi kırmızı değil
merve50_ yahyaaras birkaç gün normal o kadarlık bulaşma olabilir ama dikkatli takip edin tekrar kan gelirse gidin
yahyaaras merve50_ benimki de dün akşam yapıldı gece pasuman bezine değmiş ama kan gibi değil lekesi değmiş gibi sizde de oldu mu
tostperisi yahyaaras arkadaşlar söylemiş ama evet bizim de erken düşüp bir süre kanamıştı tekrar k vitamini yapmışlardı çocuk doktoruna gösterin geçmiş olsun 💐