Senasome kimse koşa koşa zevkten antibiyotik kullanmaz çocuğuna da vermez. Bazen mecbur kalıyor insan. Hamileyken 34. Haftaya kadar ağrısı kesici parol bile içmedim. Kaç kere hastalandım kendimi doğal şekilde tedavi etmeye çalıştım fakat 34. Haftada erken doğum riskiyle hastanede yattım çıktığımda klimalardan göğsümü üşütmüştüm. Resmen boğuluyordum ve o zaman mecburen kullandım. Hanımefendi buraya yazarken öneri almak için fikir almak için yazmış. Biz de elimizden geldiğince kibarca yorum yapıyoruz. Siz yargılar gibi konuşup ters yapıyorsunuz. Zaten kendini kötü hisseden bir insanın daha da kötü hissetmesine yol açacak üslupla konuşuyorsunuz. Gerek yok. Hepimiz doğallıktan yanayız sizin gibi.