Kızlar bizim bahçede park var ve oğlum daha 9buçuk aylık olduğu için sadece aktivite olarak salıncağa binebiliyor. Haliyle bu sıcaklarda yanıyor çocuk. Bende diyorum ki kaliteli bi güneş kremi alıyım her dışarı çıkardığımda süreyim yanmasın nasıl fikir? Cilde zararı var mı? Ayrıca temiz içerikli ve kaliteli marka önerilerine açığım fiyat önemli değil. Şimdiden teşekkürler💕