pembikmom evet o üşengeçlik psikolojisinden çıkıyorsun. Çünkü birşeyleri yaptıkça, kendi içinde aştıkça, hoşuna gidiyor. Ben yapabiliyorum diyorsun ve devamı geliyor ❣ yoksa insan konfor alanından çıkmazsa gerçekten bir şey elde edemiyor. Bu tatlı yapmak gibi basit bir şeyde olabilir :)))