13 günlük bebeğim var normal doğum sonrası sivilce çıkmaya başladı hemde ağrılı bayağı, yanak alın çene her bölgemde 2,3 tane var ve her geçen gün daha çok artıyor bu ne zaman bitecek kabuss gibi zaten insan kendini lohusa iyi hissetmiyor birde ergenler gibi sivilcelenmek çok kötü ne yapmalıyım yaşayan varsa yardımcı olun lütfen 🙏🏻😔😔