ayseetuncc Bebeğim bugün uykusunda sürekli sıçrıyor ve ağlıyor 3 buçuk aylık sebebini anlayamıyorum gazı olan bi bebek değil hadi ağlamasını geçtim ama sürekli sıçradığı için korktum açıkçası başına gelen var mı atak mıdır veya başka bi şey mi
sevvgi ayseetuncc grip belirtiside olabilir, kızımda o aylarda dediğin gibi olmuştu ardından ateşi çıktı.
parpaaliii ayseetuncc benim kızımda sıçrayarak kendini uyandırıyordu çoğu bebekte oluyor aslında ama yarım kundak yapın mutlaka çünkü kundak yaptığınız zaman sıçrarken uyandırmaz kendini . Çok sıkı yapmayın . Benim kızım 4 aylık hala kundak yapıyorum oda sıçrıyor uykuda . Annem diyor ki sizde uykuda böyleydiniz hep kundak yapardım ama aşırı sıkı değil tabi ki . Çok daha rahat uyuyorlar . Bol bol okuyun bir de ☺️ Bu arada sağlıkla büyütün Rabbim nazarlardan gözlerden muhafaza eylesin .
yirmiikikasim23 ayseetuncc 3bucuk 4 aylikken algilari aciliyo her turlu sesten etkileniyorlar ondan dolayi yuksek sese maruz kaldiysa olabilir, nazar olabilir, bizdede aynisi oldu ama sicrama olmazdi ben atak oldugunu dusunuyorum o ayri
suheyla92 ayseetuncc bi ara bizde de oldu korktum arastirinca gordum gazi olunca o sanci onlara yabanci oldugu icin korkuyorlarmis uyku arasinda ani oldugu icin de oyle tepki verebiliyorlarmis gaz olabilir ama siz yine de okuyun felak nas ihlas ayetel kursi okuyun bol bol ve yarim kundak yapin o zaman sicrayamaz kendini korkutamaz o kadar. Her yolu denemek lazim :)
rodisko Canım inanır mısın bilmem ama bir şeyden korkmuştur ani bir ses olabilir ya da bir ani hareketinden nazarda olunca oluyor sen bir nazar duası bilene okut farklı farklı kişiler olsun uzaktanda okunabilir
ayseetuncc rodisko ya evet bugün iki üç kere yüksek sese maruz kalıp irkildi ondan mı etkilendi acaba diye düşündüm sürekli başında da okudum başkalarına da okutmayı düşünüyorum 🥲
ayseetuncc sevvgi ateşini sürekli kontrol ettim şu anlık ateş yok sadece sıçrama ve ağlama ama geceden bu yana biraz düzeldi ağlamadı
krvnhava Nazar ayeti 51-52 kalem suresi Ve in yekâdullezîne keferû le yuzlikûneke bi ebsârihim lemmâ semiûz zikra ve yekûlûne innehu le mecnûn(mecnûnun). Ve mâ huve illâ zikrun lil âlemîn Bu duayı 10 kere okuyup üfleyin faydası olur inşallah
bbb0707 Atak dönemlerinde sıçrıyorlar diye biliyorum benimde bebeğim dönem dönem sıçrıyor mesela şuan 4 aylık sürekli sıçrıyor 4. Ay atağından sanırım
elcinklc06 Benim bebeğim de 3 buçuk aylık. Geçen köye gittik kalabalıktı bide ilk defa arabada uzun yolculuk yaptı eve döndüğümüzde sabaha kadar sıçradı. Rüya gördü, gündüzden çok etkilendi sanırım.
ayseetuncc yirmiikikasim23 internete yazınca epilepsi vs şeyler çıkıyor o yüzden çok kafama takıldı normalde zaten yeni doğanda görülüyor bu refleks hep vardı ama fazla değil şimdi nerdeyse uyurken 5 dakikaya bi korkarak sıçrayarak uyanıyor
yirmiikikasim23 ayseetuncc internete hic bakma asiri korkutuyo he kafan rahat olmasi icin yine gotur doktora
atlasmom07 ayseetuncc benim bebeğimde 4. Aydan beri bu şekil şuanda 5 aylık araştırınca epilepsi falan çıkıyor korktum aynı şeyleri yaşayanların postlarına bakayım diye girdim şuan ne durumdasınız geçti mi veya doktora götürdünüz mü