Kızlar 4 Ay 6 günlüğüz. Eğer bu yaşadığım gerilemeseyse 2 gündür var. Anlamadığım daha çok gece olan bu şey tam olarak nasıl ilerliyor. Gece 2de enerjiyle Bi uyandı oyun oynamak istiyor tepiniyor sesli sesli konuşuyor. Normalde ağlayarak olmadı zorunlu değil dimi. Bide böyle oyun oynamak isterken zorla uyutmak çok zor. Bu esnada napam lazım illa zorla sallayarak uyutacak mıyım yoksa kendisini bırakıp enerjisini en azından atmasını mı sağlamam lazım. Sonradan bu uyanıklık ve gece yarısı oyun enerji alışkanlığa dönmez değil mi