idilgokce Preseynoa mama kullanan arkadaşlarım sizde de yeşil kaka ve kokulu oluyor mu ? Internette içerdiği demirden kaynaklı oluyor diye okudum ama içim rahat etmedi. Kullanıp aydinlatabilecek olan var mi ?
fizikcianne idilgokce evet dogdugunuzdan beri gaz gibi bir sorun yapmadığı için değiştirmedik kullanıyoruz. Kakası hep yeşil ilk zamanlar doktora gitmiştim yeşil kaka normal ama yinede başta testi yapalim demişti tertemiz cıkmışstı. Evet mama yapıyor bu mamanın tek kötü yanı o
rumy007 idilgokce proseyneo mama bilmiyorum ama mama ile beslenen bebeklerde yesil kanka normal bir kaka. Birde bu aralar bebeginizde balgam burun tikanikligi varsa o mukus da yeşil yapıyormuş buda bi doktor bilgisi
idilgokce fizikcianne ya öyle mi bizimde gaz sorunumuz var en iyi bu mama geldi ama tereddüt etmiştim kullanmaya devam edeceğim bende