-sevimlipolyanna- geçmiş olsun 🌸 sarımsak kürü yemenizi tavsiye ederim çok çok iyi geliyor hemen toparlanıyor insan ve bağışıklıkta hastalığa karşı güçleniyor,hatta sütünüzden bebeğinize de geçer ona da iyi gelir hastalık için…. sarımsak kürü,iki üç diş sarımsak minik minik doğrayın içine bir tatlı kaşığı bal ve yedi sekiz damla limon sıkıp taze bir şekilde yiyin,hasta olduğunuz zamanlar sabah öğle akşam üç kez yiyin zaten iki güne geçer hastalığınız düzenli yerseniz insaAllah,hasta olmadığınız zamanlarda da hafta da bir iki yerseniz bağışıklığıniz güçlenir,bunun yanında da sağlıklı beslenin abur cuburdan uzak durun