Kızlar bir kızım var 10 aylık olmak üzere sevdiği bir şarkı açınca işten babası gelince ona yeni oyuncak alınca vs heycanlanıyor ve heyecanlanınca elleri ayakları durmuyor bakıyorum bazı yerlerde otizm belirtisi diyor ya geçenlerde de post açmıştım sürekli yakıştırma yapıyorum diye kafamı tam rahatlacam sürekli bişeyler çıkıyor
Yeni yeni alkış yapmaya başladı ismine tepki verir gel dediğimde onu almam için kolunu kaldırır oyuncaklarıyla oynamayı çok sever ama şimdilerde sıkılmaya başladı kendi kendine koltuktan tutunup ayağa kalkmak çok hoşuna gidiyor yada misafirliğe gittiğimizde kuzenleriyle 5-6 yaşlarında onlarla oynamaktan anlıyor onların çocuk olduğunu anlıyor
Ha birde yürütecden dolayı diye düşünüyorum ilk başta ayağa kalkınca parmak ucu basıyor sonraya doğru düz taban basıyor bilmiyorum Allah korusun çocuklarımızı sadece sürekli önüme çıkıyor o da belirti bu da belirti insan bi yerden sonra acaba diyor kuruyor…
Birde bu zamana kadar tv hiç dikkatını çekmedi su aralar bakıyor bakmak istiyor hemen kapatıyorum asla taviz vermiyorum telefonda eline alıp incelemek istiyor izlemesi için bişey açmıyorum
Sadece çocuk şarkıları açıp dinletirim