atikeardc Kızlar 4bucuk aylık oğlumda öksürük ve burun tıkanıklığı var sürekli açıyorum ama yine tikaniyo sizce ne iyi gelir
One-life atikeardc odasını nemlendir varsa buhar makinesi yoksa peteğe ıslak havlu koyabilirsin geçmiş olsun
Yesillimon atikeardc Yapabileceğin sık sık burnunu temizlemek cnm küçük olduğu için doktorlar bile ilaç vermiyor peteklerin açıksa yattığı odanın petegini kapat hava makinen varsa serum.dizyolojik ile buhar ver
One-life atikeardc hava nenlendirici demek istedim bulunduğu odayı nemli tutarsan tıkanıklığı hafifler doktora gittiniz mi antibiyotik 6 aya kadar vermiyorlar genelde ama rahatlaması için bişeyler verebilir
atikeardc One-life evet gittim birşey yok dediler gönderdiler hava nemlendiricimde yok maalesef buhar veriyorum surekli
Yesillimon atikeardc Ev çok soğuk değilse sobayı yakma cnm doktor bize öyle demişti yattığı oda serin olsun daha rahat uyur sıcak balgami yogunlastiriyor öksürük yapiyor demisti
gencmom_ atikeardc daha yeni geldi bizim doktorumuz önerdi deneyip görcez önceden buz koyardım baş ucuna buharıyla bi tık daha rahat uyurdu
atikeardc One-life tamam cnm cokk sağolun kimse yanıt vermez sanmıştım herkes yanıt verince çok sevindim
AEgemm atikeardc onu hiç denemedim ama bir zararı olmaz deneyin isterseniz. Limonu 4’e bölüp ortasına varsa kaya tuzu yoksa normal tuz da koyanlar varmış onu da deneyebilirsiniz