Fkiklim Scs4108 kasıklarına koltuk altına alnına bez ıslatıp koyun ama ılık olsun korkmasın n cocugu cok giydirmeyin
Mehtapaksu Scs4108 benim de 15 aylık 40 derece ateş ile 2 gün düşmedi 5 gün hastanede yattık şimdi yine ara ara çıkıyo salgın var kalabalık ortama dışarı falan çıkmayın benim çocuğum hastaneye kontorole götürdüm öyle oldu
Janss Scs4108 Üzerini sadece bezle bırakıp eklem yerlerini ılık suya batırılmış bezle silin. Yükselmeye devam ederse taksi ya da ambulansla hastaneye gidin.
Zeynep_sare19 Scs4108 benım bebeğimde ıkı aylık cnm atesı çıkmıştı bende tek basıma yıkadım ıyı geldı ama ıhmal etme doktora gıt bızdede ıshal oldu hastanede yattık bır hafta rota virüsü çıktı çok geçmiş olsun
Lina_35 Paranox fitil varsa atabilirsin ben dolven veriyorum calpolden daha etkili doktorumuz kilomuza göre ölçüsünü ayarladı calpol hafif kalıyorduk bebişinizn bünyesine geçmiş olsun
canyarim @Scs4108 geçmiş olsun canım 😞 korkutmak istemem ama benim kızım 39 derece ateşle havale geçirmişti 3-4 gün önce Canım hiç beklemeden hastaneye git bin taksiye eşinide ara hastaneye gelsin!😞😞 paranox fitil tak git kızım hala hasta burnu tıkalı nefes alamıyor