Bebişlere nasıl aktivite yapıyorsunuz.
(Kpss çalışan anneler şütten cevaplayın)
Uyurken ve uyandıktan sonra kitap okuyorum, onun dışında çıngıraklarla ve renkli piyanodan çıkan hayvan seslerini sayıları renkleri tekrar ediyorum.
Dışarı çıkardığımda araba renklerini, hayvanları gösteriyorum. Ama aklıma başka bir şey gelmiyor.
Ve bu süreçte derste çalışmaya çalışıyorum. Yani 1 saat bile oturmuş olsam sanki ona haksızlık ediyomuşum gibi geliyor vicdanım sızlıyor resmen.
Önerebileceğiniz etkinlik vs varsa talibim 🫠🫠