Kızlar merhaba normal doğum yaptım ikinci doğumum 35 gün oldu ama hala kan geliyor kahverengi leke olmadı bu durum beni korkutuyor böyle bir şey yaşayan var mı doğumdan sonra 7 gün kontrole gittiğimde ultrasonla baktı içimde parça kalmadığını söyledi doktor bu açıdan içim rahat ama hala kanamamın kan renginde olması ve günde 2 ped dolusu olması beni korkutuyor bu durumu yaşayan var mı yardımcı olursanız sevinirim