İyi geceler kızlar 16 günlük bebeğim var ikinci doğumum. Doğumdan beri sütüm iyi geliyordu göğüslerimde sertleşme olmuştu ama bikaç gündür daha yumuşak bebeğim emerken yutkunmasından anlıyorum içtiğini ama niye böyle erken yumuşadı anlamadım. İkinci çocuk olmasıyla alakası var mı göğüslerim daha erken mi terbiye oldu acaba?