Aleyna2035 benim kızımda 7 aylık aynı dediğiniz gibi . 7 aylık ömründe 6 kez hastalık geçirdi bunada şükür ama her seferinde iştahı gidiyor bende sizin gibi çok takıntı yapıyorum mesela bugün toplasınız 2 biberon içmedi suan 5 saattir aç o şekilde uyudu kahroluyorum ama elimden birswy gelmiyor . Sabah tarhana yaptım ilikli kemik sulu 2 kaşık yedi kendimi kemik suyuyla teselli ediyorum . Lütfen baş ucuna soğana ⅞ karanfil saplayarak koyun 2 Güne iştahı yerine gelir geniz akıntısı iştahsızlık yapıyor soğan onu kesiyor Hemde rahat uyur ben birtek bunun faydasını gördüm . Antibiyotik kullanmaktan bıktım artık