hndathn bende çocuk gelişimi mezunuyum hanımefendi hemde 2 üniversite bitirdim 4 senede öğretmenlik yaptım üstelik 3. Senemde yılın öğretmeni daha seçilip ödül aldım (inanmazsanız atabilirimde) ancak sizinde bilmeniz gerekiyordu çocukların dil gelişimler vs bizim konularımız değil biz çocuk psikolojisi dersi görürüz ancak pedagogların , ergoterapislerin vs bölümleri tamamen psikoloji, dil gelişimi vs. üzerine olduğu için bu onların bölümü. Yani bence birbirimizi kandırmayı bırakalım anneyide boşuna üzmeyelim 5 aylık bir bebek dünyanın hiçbir yerinde dediğiniz şeyi yapamaz bebeklerin gelişim evreleri vardır ve bunu “çocuk gelişimi mezunuyum” diyerek doğru çıkaramazsınız çünkü bu bizim alanımız değil üstün körü işleriz bu konuyu dünyanın hiçbir yerinde doktorda bazı çocuklar erken konuşur (5 aylıktan bahsediyoruz tabi) demez. O yüzden post sahibi anne canını hiç sıkma evladın yeni yeni konuşmaya başlayacak hatta senden ricam doktora gidersen bir sor 5 aylık bebek konuşur mu diye bütün doktorların vereceği cevap bellidir. Gidemeyeceksen google yazman bile yeterli alacağın cevap hep “Hayır” olur sadece babıldama dönemine girmiştir derler ki bazı doktorlar onun bile normalde 6. Ayda başlayacağını söylüyor. İçin rahat eder en azından 🌸