Seymahamza bebeğin midesi ne kadar ki süt isteği cok olsun. Emdiği ona yetiyordur merak etme. Sürekli emzir ama bi sağ göğsünden bi sol göğsünden. Ben 1 aylık oldugundan ikisini de veriyordum peşpeşe. Sağ gögsümde süt azdı çünkü. Onu emmek istemiyodu. İlkten hep onu verdim. Sağdım mesela o açtı sağ gögsümü iyi geldi. Fırsat buldukça sağarım hala. Bana süt yapan şeyler : pirinç pilavı , bugday salatası, sütlaç, meyve kurularından komposta yapıyorum çok iyi geliyo. Dut kurusu, incir, erik, kayısı, üzüm kurusu, kabuk tarcın. Hepsinden azar azar bi temcerede kaynatıyorum. İki gün içiyorum. Tahin pekmez mesela. Bunlar fayda etmişti. Bi de uyku. Akşama doğru sütüm biter gibi olsa da gece gögüslerim hep dolu dolu olur. Çok da takılma düşünme. Düşündükten işin içinden cıkamıyosun. Bebek bi şekilde büyüyo. Ama sütlü ama mamalı. Dert etme :)