annesigurbaaan hoca birinci gün çıkarın demişti ama çıkmıyor , ılık suya oturttum bebişi ama yine çıkmadı başına gelen veya sağlıkçı olan var mı aramızda
bircn1 annesigurbaaan sakın asılmayin duş aldırın 3 Günün sonunda denmişti bizede düşmedi doktor bianda pat diye çekti yavrumun canı vok yandı ve uzun süre ucu iyileşmedi
Kk41 annesigurbaaan bolca zeytinyağ dökün üstüne kenarlarına . Doktor böyle demişti . Bizim eve gelir gelmez düşmüştü bende o zaman endişelenmiştim . 3 gün ılık suya oturtmuştuk
One-life annesigurbaaan ben oğluman bandajını çıkarırken kanatmıştım çok ağladı beni de hemşire yanılttı çok ilaç sürdüm yapışmaz akşam çıkar diye eczaneye sorun mutlaka bi solüsyon gibi ilacı vardır kolay çıkması için
busrakaaneren Ne kadarlık sünnet ettirdiniz benim oğlan 14 aylik oldu eşime diyorum bezliyken çabuk iyilesiyormus yaptıralım diye daha çok küçük kendini bilsin falan diyor
seheeeeer1 busrakaaneren 45 günlükken ettirdim ben o kadar rahattı ki anlatamam anlamadı bile bence kendini bilmeden olunca daha mantıklı
seheeeeer1 busrakaaneren bizim doktorumuz hiç birlerle kapatmayın sadece besleyin idrar onu iyileştiriyor demişti ve 3.gün hiçbişey yok gibi devam ettik
Tgkaneses Sünnet bence gerekli değil asla.Arastirilmali. tartışılmalı sorgulanmalı,yazık bebeklere çok yazik
Ipekaslankus34 Tgkaneses nasıl yani sünnet yaptırılmamalı olduğunu mu düşünüyorsunuz düşüncenizi merak ettiğimden soruyorum 💕
esmaaykur annesigurbaaan bana doktor 3 gun sonra banyo yaptırıp suya oturt kendi çıkar demişti ama 2 gun sonra kendi çıktı bezini değişirken
Tgkaneses Ipekaslankus34 evet kanıtlamis yararı olmamakla birlikte kuran’ı kerimde yazmıyor ve bir çok zararı var . enteresan bir şehir efsanesi ile yayılmış gitmiş.Ayrica bebeklerimize kıyamıyorum ben küçükler ve acı hissetmediklerine asla inanmıyorum sonuç olarak gaz sancısı bile yetiyor onlara değil mi? 🤍Benim de oğlum var kararı ona bırakacağım inşallah.
esmaaykur busrakaaneren sünnet sonrası hiç bir agrısı vs olmadı bardak vs kullanmadım bugun 9 gün oldu dikişleri düşmeye basladı sıpa elliyor pipisini gülüyor agrısı falan yok demekki belki çoçuktan çoçuga degısır bilemiyorum
One-life annesigurbaaan karton bardak koyduk bi daha sıkıntı yaşamadık ağrı kesici bile vermedim hiç rahatsız olmadı bandajı çıkaramamam dışında