hfueidjdjhebdb Merhaba kızlar saçlarım doğal koyu kahverengi değişiklik yapmak istiyorum saçlarımı açtırmam gerekiyor sombre gibi bişey yaptırsam pişman olurmuyum yanarmı saçlar annem pişman olursun uğraşır durursun çok paran gider vs vs diye gözümü korkuttu
Yesillimon hfueidjdjhebdb Ombre yaptirmistim 2 sene önce çok pişman oldum sürekli bakım istiyor yapmadın mi çalı süpürgesi gibi oluyor uzadıkça kestim saçımı bir an önce kurtulmak için sürekli bakım yapamam fön çekemem diyorsan hiç bulaşma 😃
aslanimiz hfueidjdjhebdb ayy inanırmısın her seferinde niyetleniyorum o hataya düşüyorum sonra bin pişman oluyorum heleki o saçı tarama kısmına gelince lanet okuyorum en iyisi doğal renk diyorum herrr seferinde
melovebabym hfueidjdjhebdb ben 5 ay önce falan komple açtırdım saçımı istediğim renk olması için. Hiçbir sorun yaşamadım iyi bir yere yaptırmıştım çünkü. İnce telli ve cansız olmasına rağmen. İyi bir yere yaptırırsanız sorun yaşamazsınız. 5-6 yıl öncesinde de ombre yaptırmıştım onda da sorun yaşamadım.