byzss Sizinde bebeklerinin böyle mi öksürmekten hapsirnaya korkuyoruz artik elektrik süpürgesini çalıştırıyorum ondan da korkuyor 6 aylik hapsiriyroum gözleri doluyor ya ağlıyor ya da son anda bir şeyler yapıp güldürüyoruz
Bebegim38 byzss benim kızımda yüksek sesli hapşırıktan ağlıyor. Eşim de alerjik sürekli hapşırıyor, ev sallanıyor o hapşırınca 😅
naznasel byzss valla benim küçük kardeşim geçen bizdeydi sesli osurdu affedesiniz kızım deli gibi ağladı korktu gülsem mi ağlasam mı bilemedim🙄
gamzes-26 Geçici bir dönem ani seslerden korkuyorlar benim kızda öyleydi içli içli ağlardı 1 yaşına doğru geçti
busrakaaneren Ben hapşırmaktan sonra gülüyordum sonra numaradan hapse yapıp yapıp guluyordum oyunmuş gibi geliyordu ona hala daha hapsirsam yada oğlum hapşırma gülerim oyun gibi
byzss busrakaaneren aynısını yapıyorum evi supurecegim zaman çalıştırmadan önce ona gülüyorum sesli bir şeyler söyleyerek çalıştırıyorum ama 2 tane yeğenim var onlarda görmedim hiç böyle bir şey hatta çevremde hiçbir bebekte görmedim de farklı geldi