Zıbın ve normal bir pijama takımı giydiriyorum. Arada göğsünü sırtını ve başının arkasının ısısı kontrol ediyorum. Soğuk olmadığı müddetçe örtmüyorum bir şey😇 zaten asla üstüne bir şey örtülmesini istemiyor. Ayakları zaten çıplak , o şekilde vücut ısısını dengeliyor hep ayakları sıcacık oluyor 🙈