Zengo süt ürünleri neden tüketmiyorsunuz benım kızımda kolik kilo alımı iyi arada kusuyor günde bir iki defa diyeyim ama gazlı gece bazen 3 saatte bir emip uyuyo bazen 2 saat uyuyo ağla ağla helak oluyo ama gündüz fena değil aglamıyo çok dr süt ürünlerini kes dedi damla değiştik olmadı mamaya baslatıcam dedi mama meme gidersin dedi benım sütüm zaten yetiyo fazla mama istemiyorum sizin süreciniz nasıl gidiyor