Arkaşdlar kızıma bayramlık almıştım 2 tane elbise bu sayfadan verdim ama ürünlerim yanlış geldi söyledim bişey yazmıyorlar arıyorum açmıyorlar instgarmdan yazdım 4. 5. Güne dönüş yaparlar dediler yarın 4. Gün olucak dönüş yapan falan yok bence dolandırıcı bi sayfa kapıda ödemeydi hiçbir şekilde dönüş yapmıyorlar ne yapmam lazım