Eğer salyalar yeni başladıysa dis cikarma dönemine girmiştir damak sertliğini bakın anlaşılır zaten yakında gelip gelmeyeceği benimkisi de 4 aylıkken girdi dis sürecine aynı böyle salyaları damaklari sertti 7.ayda ilk 2 dişini 8.ayda diğer iki dişini çıkardı sonra bi rahatladık salya falan olmuyordu 10 aylıkken bida başladı 13 buçuk aylıkken 5.disini çıkardı yani bazıları salya başlayınca direk çıkarabiliyor ama bazıları benimkisi gibi 3 ay sonra falan cikarabiliyor