Evet 18 aya kadar diye biliyorum bende ama sizinkisi bir iki adım atıp düşüyorsa yakında yürü heralde çünkü benimkide öyleydi bi kac adım atıp düşüyordu sonra ben karşısına geçtim sevdiği oyuncağı aldım gel dedim ayaktayken öyle öyle düşe kalka cogalti adımlarını ilk başlarda 7 8 e kadar çıktı şimdi tamamen yürüyor