ecemakcam benim oğlum aynen öyle oldu aşırı kötüydü pişiği 1,5 ay sürdü 4,5 çoçuk doktoruna sağlık ocağınada götürdüm sürmediğim kremler kalmadı sudocram vs yok bir türlü geçmiyordu En sonunda bir doktor bez değiş dedi sleepey al dedi aldım ve hergün olduğu günden itibaren saf kendi yaptığımız zeytinyağı sürdüm ısıtıp ılık haldeyken ve her kaka sonrası yıkadım poposunu sık sıkta havalandırdım hatta bezsiz gezdirdim çok işedi ama şükür sonunda kurtulduk molfix kullanıyordum yaramadı malasef