Nergisim09 Hayırlı geceler arkadaşlar 2 ay önce dış gebelik amaliyatı oldum ilk adetimi amaliyattan 30 gün sonra oldum ikinci adetim gelmedi 7 gün geçti düzenli adetim. kasik ağrım da yok göğüs ağrım da yok gebelik testi bile yaptım yok ne gelen var ne giden