Merhaba hanımlar. 1 ay oldu doğum yapalı. İki göğsümdende sürekli emzirme yapıyordum. En son üç saat önce bebeğimi emzirmiştim. Uyudu. Bende dinlendim. Kalktığımda göğsüm kaskatıydı. Bebeği emzirdim 15 dk şiş göğsümden sonra uyudu. Bende şişliği geçirmek için sağım yapayım dedim ama süt gelmiyor. Çok şiş ve kaskatı be yapmalıyım.