Merhaba benim bebegim de 3 aylık akşama kadar sütüm azaldığı için saat 9 gibi mama veriyorum mama susattigi için bir iki kaşık da ılık su veriyorum yani emzirdikten sonra da bazn ılık su veriyorm hırıltisi olduğu için çünkü anne sütü de hırılti yapabiliyormus daha ne kdr doğru bilmiyorum ama bir sıkıntı olmadi