alparslanmom61 Kızlar ameliyat olalı 22 gün oldu acım kanamam akıntım hiçbirşeyim yok fakat yaramın dikiş sonunda küçücük kabuk vardı onu çıkardım içinden minik ip çıktı ve orası boş gibi şuanda sizce kapanırmı zamanla ama kanama akıntınyok kapanırmı acaba ya 😢