Ben de burada bekleyeyim benim oğlum da 6,5 aylık aynı şeyler bizde de denemediğim mama kalmadı içine pekmez de attım yok içmiyor 🤷🏼♀️ ev biberon dükkanına döndü mamalar da çöp oluyor üzülüyorum yeni doğduğu zaman hipp içiyordu ama süt yetiyordu gerek kalmamıştı ama artık süt yetmiyor çekiyor gelmiyor biraz da memeye bağlandı aç olmasa bile yapışıyor onu da çok istemiyorum açıkçası alışkanlık edinirse bırakması zor olur travma yaratır diye. Hele geceleri uyku diye bir şey kalmadı bazen saat başı kalkıyor emmek için çok yoruldum artık. Dişlerdendir dedik ama onlar da patladı. 🤦🏼♀️