Deletedmom_115 48 gün önce normal suni sancılı doğum yaptım bugün parça ve kan geldi normal mi kızlar? Karnımda ve ayaklarımda hafif ağrılar var
Deletedmom104 Deletedmom_115 Parça büyük müydü. Bende de 27. Gün gelmişti sanırım doktoruma sorduğumda regl olmadığın için içeride biriken pis kan demişti Ama resmen içimden bişey aktı gitti gibi olmuştu içim titremişti. Siz yine de bir sorun aksatmayın
Deletedmom_115 Deletedmom104 o dediğiniz parça bende lohusayken olmuştu 20li günlerdeydi sanırım ve sonra rahatlamıştım baya. Bu regl gibi büyük parça değil
Deletedmom104 Deletedmom_115 O zaman aksatmadan gidin, içiniz rahatlamış olur en azından. Geçmiş olsun 💐