Merhaba anneler, benim çocuğum ek gıdaya başladığımızdan beri öyle hevesle bir şeyler yiyen bir bebek değildi. Zamanla geçer alışır vs. diye bekledim ara ara da denemeler yaptım fakat nafile. Gün içinde tek tip beslenme yapıyor. Sabah bebe bisküvili yumurta labne ve tahin pekmezli bir mama. Bu tamamen ezilmiş olacak ağzına bir parça bile yumurta gelmeyecek. Geldiği gibi komple ne kadar yediyse kusar. Öğlen kavanoz mama meyveli olanlar. Başka herhangi bir şey yerse aynı şekilde emdiği yediği ne varsa kusar. Akşam çorba ve activia(başka yoğurt olsun yine kusar) bunların dışında hiç ama hiç bir şey yemiyor. Ne versem direkt öncesinde de ne yediyse kusar. Ne olur özellikle bu durumu yaşayan ya da yaşamış çözüm bulmuş birileri bana yardımcı olabilir mi? Kafayı yemek üzereyim
Bu arada miktar konusunda problem yok o normal. Sorunum her gün aynı şeyleri yemesi bunların dışına çıkmaması