Benim oğlum da sürekli terliyodu, uyaninca da hep ensesi saçları ıslaktı. Sıcak geliyor olabilir, erkek bebekler sıcağı sevmiyorlar, genetik olabileceği de söylenmişti eşiniz veya sizde varsa olabilir. 5 aydan sonra geçti diye hatırlıyorum. Şu an terlemesi yok 17 aylık.