Dorukhan-annesi bence de kesinlikle yaptırmalısınız. Ben yaptırdım. Kuzenimin oğlu çok ağır geçirmişti rota virüsü rahatsızlığını o zaman aşı yoktu sanırım 13 yaşında . Onu bildiğim için yaptırdım. Hemşire arkadaşlarda gelen vakalardan yola çıkarak yaptır mutlaka dediler , olsa bile hafif geçirir dediler . Yaptırdım ben de