esrahilal1 bebeğim diş döneminde bademcikleri kabarmış ateşi vardı 5 günlük antibiyotik kullandık ama geceleri çok öksürük var uyutmuyor kızımı, ayaklarına vazelin sürdüm geniz akıtnısı var burnu da tıkanıyo başka ne iyi gelir doğal yönettem
MuhammedAlpinAnnesi esrahilal1 bebeğiniz ne kadar yazmamışsınız ama, +1 yaş ise ve bal tadımı yaptıysanız sarımsağı minik minik doğrayın üzerine biraz bal ve bir kaç damla limon karıştırıp yutturun. Antibiyotikden daha etkili şifa olur inşaAllah. O yemezse emziriyorsanız siz hergün yapıp yiyin ve emzirin faydasını görürsünüz inşaAllah.
tamamdedimyaa esrahilal1 fizyolojik serumla buhar verebilirsiniz aşırı rahatlatıyor. Kafası da yukarıda olsun.
esrahilal1 MuhammedAlpinAnnesi bebeğim 10 aylık emzirmiyorum malesef sarımsağı yoğrudunda kullanıyorum genelde ama geceleri bi çözüm lazım bana
MuhammedAlpinAnnesi esrahilal1 daha ufakmış bal içinde zaten olmaz. Ihlamur verebilirsiniz yatmadan önce ayağının altına çorap içine soğan kesip koymak da fayda ediyor. Bir de coldmix var yakaya damlatılan damla naneli burun açıyor nefes alması düzelirse öksürüğü azaltabilir
esrahilal1 tamamdedimyaa yastık denedim ama bebeğim yatakta gezer genelde yastığa hiç yatmadı o yüzden yani çok döner
tamamdedimyaa esrahilal1 benim kızımda çok dönüyor ama şimdi hasta ve öksürüğü var sizin gibi. Mecbur koyuyorum. O indikçe ben düzelttim. Ve gerçekten azaldı.
Seden Vick icin cok kucuk kullanmayin, ayak altina sarimsakli yag sürün öksürüğe iyi gelir gecene kadar her uykuya yattiginda(gece-gunduz) surun. Yastiginin yakinina sogan koyun ustune karanfil batirin burnunu acar, geçmiş olsun.