Joipt Bizde de 6 aylıkken doktoru kan sayımı yaptıktan sonra verdi kan ilacını. Sağlık ocaklarına kalırsa 4. Aydan başlaması gerektiğini söylüyor. Ama bence doğru değil. Kanı Yeterliyse fazla takviye de zarar. Bence doktorunuzu dinleyerek devam edin, test sonucuna göre kan ilacını kullanın. nacizane tavsiyemdir. Sevgiler🧡