6 şubat Kahramanmaraş depreminde kaynım çalıştığı fabrika enkazında kaldı ve sol bacağı diz üstünden kesilmek zorunda kaldı. Evli 2 yaşında bir kızı var ve deprem gününden beri hiçbir geliri yok. Malulen emekli olursa çok düşük alacağı için iş kazası olarak normal emekli olmaya çalışıyor ama süreç uzadıkça uzuyor. Biz eşim ve ben memuruz elimizden geldiğince tek yardımcıları biziz. Devlet geliri olmayanlara bir sosyal yardım olarak maaş falan bağlıyor mu nereye başvuruluyor sgk’da çalışan falan varsa bilgi verirse çok sevinirim.