Cuma günü anlaşmalı boşanacağız bu süreçte baya tartışma vs oldu güvenemiyorum sorma ihtiyacı duydum. Boşanma protokolünde arabayı talep ettiğimi belirttim ama biz davadan önce notere gidip üstüme yapacaktık arabayı ama olmadı mahkeme de erken saatte cuma günü de yapamayız. Eşim dedi ki zaten arabayı istedin mahkeme kararıyla senin üstüne geçer dedi. Böyle bi şey var mı süreç nasıl işliyor internetten baktım da detaylı bilgi bulamadım ama mal bölümü için de dava mı açılması gerekiyor buna benzer bi yazı okudum çünkü. Bilgisi olan bilgilendirebilir mi