elifc1234 153s34 aynısı bana da oldu bende ilk 5 ay sonra oldum şuan zamanı geldi ve hala olmadım 🥲 bende hafif korkmuyor değilim de inşallah öyke bişey olmamıştır diye düşünüyorum 🤣 düzensizliktir ya bence
aslanimiz 153s34 düzensizmiş yani hamile olmayadabilirsin korunmasız ilişki yaşadıysan şüphelendiğin durumlar olduysa kesin çözüm test bence
bibibibiskrem 153s34 doğumdan beri adetim her ay 10 15 gün gecikiyo . İlk bir sene düzensizlik normalmis
MnkKrtl 153s34 oğlum 1 buçuk yaşını geçti ben oluyodum ama 35-40 günde bir yada daha fazla arasının açıldığı zamanlar oluyodu emzirmeyi bırakalı 3 ay oldu ozamandan beri düzene girdi
eub 153s34 ayy sorma aynı dert bende de var geçen ay ayın 2’sinde oldum bu ay hala olmadı inşallah düzensizdir ben de spiral var ama yine de korkuyor insan