Şöyle bir şey var ki üroloji bölümü 6 ay öncesini hatta 1 yaşına kadar yapmıyorlarmış çünkü bebeğe genel anestezi veriyorlarmış ama çocuk cerrahisi yapıyor sadece pipiyi uyuşturup yapıyorlar geçen gün gittim hastaneye doktor söyledi bana ee bende bebeğimi genel anestezi almasını istemiyorum o yüzden çocuk cerrahisine gidicem bilginiz olsun