Bnm oğlum 10 aylıkken konuşmaya başladı, sayılara ilgisi de en başından beri var ama ne zmn saydı tam hatırlamıyorum. 4 yaş civarı milyonlar milyarlar trilyonlar vs büyük sayılara ilgi duymaya başladı, bir süre gözlem ve ardından RAM ve psikiyatrist sürecinde parlak zekalı olduğu, üstün zekalı olabileceği söylendi. 72 aylıkken test yaptırmamızı önerdi. Hemen neden soruyorsun diye yazanlar olmuş, takılma cevap bile yazma bence. Öğrenmede geri yada ileri olması, normalin dışında olan her davranış iyi gözlemlenip değerlendirilmeli. Her iki uç da özel eğitim gerektiriyor çünkü 🤍