dfn05 işte o yüzden aileyi lohusalikta yanımda istedim çünkü ben bebeğimin düzenini kurmakta zorlanacaktim. Dikislerimle tek başıma baktım şükür Allah onunda kolaylığını veriyor ama sizin durumunuz farklı tabi. Yapacağınız şey düzen kurmaya çalışıyorum ve bir süre karışmasını isteme kimsenin, uyku öncesi etkinlik odasında oyuncaklarını döküyorum önüne müzik acıyorum yada o oyuncaklarıyla oynarken kitap okuyorum ona. Zaten çok yoruluyor bide emekliyor. Duş alıp direk uyuyor 😀
Bide ben mama veriyorum mamasini yiyip yatıyor 4 saatte bir veriyorum 9 gibi yatar 2de uyanır mamasini yer tekrar yatar bu şekilde düzenimiz ama sabah 9 da uyanır.😀🙏