Gayet normal bence. Benimde sezaryen olalı 10 ay oldu hala arada tatlı tatlı kaşınma oluyor. Sızıda dediğiniz aylarda oluyordu, hala binde bir hafiften sızıda yapıyor. Mantıklı düşünürsek iyi geçsin kötü geçsin hiçbir şekilde kolay bir ameliyat değil kaç kat kesiliyoruz. Bünyeden bünyeye iyileşme sürecinin değişiklik göstermesi de çok normal. Parmağınızı kestiğinizi düşünün her kesik aynı sürede mi iyileşiyor? Aynı derecede mi acıyor? İçinizi ferah tutun