Tombikdonerartikcokpahali cevizli Şule giyim denk geldim sizin için çekeyim dedim şu elbiseler 200 TL ye koymuşlar. Etekli takım ise 100 TL ydi ben giysem böyle seyelr kesinlikle alırdım 🥰 aklınızda bulunsun
MiRRannra Tombikdonerartikcokpahali benım beş yıl önce aldığım elbise modelleri ondan ucuz galiba bende turuncusu vardı hahaha resmim bile var prenses elbise diyorlar buna zaten arkadaşıma verdim o giyiyor 😂😂😂😂
Tombikdonerartikcokpahali Sudee00 yani yapmak çok isterim ama iki çocukla çok zor kargo yeri uzak bana uygulamadan bile birşey satarsam 10 kez düşünüyorum 🥰🥺
Tombikdonerartikcokpahali MiRRannra yani bunların modası geçmiyor, şuan her tesettürlü insan bir mevlutte veya biraz daha özen gösteren yerlerde giyebilir. Dediğim gibi ben böyle şeyler giymiyorum