Kızlar sabır taşıyla emmeyi biraktiriyorum bugün ikinci gün. İlk gün sabah emdi sadece sonra sabır taşı sürdüm şimdiye kadar emmedi anneme geldim burda oyalanir cabuk unutur diye lakin söyle Bi sıkıntı var pompayi almayı unuttum az önce elle biraz sagdim çok bosaltamadim sagmasam mastit olur muyum beyaz sabun koyma muhabbeti oluyordu Bi aralar denk gelmiştim beyaz sabun koyunca sut kesiliyor mu nasıl yapmalıyım yinede sagmam gerekir mi eşim pompayi aramis evde bulamamış nereye koyduğumu bende hatırlamıyorum elle biraz sagmak yeterli olur mu