Annepre8- HE-SEN-COK-BILIYON beımkı gece gündüz aglıyodu azcık düzelmişti şimdi tekrar coştu bır hafta önce oldu asıyı belki ondandır dıye düşünüyorum bazen
Beril17 HE-SEN-COK-BILIYON değildir canm ateş yapmadığı sürece bisey olmaz surekli kontrol et kimi bebekte huzursuzluk ateş yapar kiminde yapmaz
HE-SEN-COK-BILIYON Beril17 ay huzursuz olsa bi dert olmasa bi dert gerçekten 🤦🏻♀️ bu gecee uyumayıp bakayım sürekli diyorum
HE-SEN-COK-BILIYON ebruli08 ya benimki mama da içmiyor doğru düzgün napacağım 30 ml ya içiyor ya içmiyor uyuyor bi sıkıntı yoktur dimi mama yememesi problem olur mu acaba
ebruli08 HE-SEN-COK-BILIYON yok kuzum olmaz korkma aç olsa zaten basar çığlığı inan benimki de öyleydi hep uyudu ama diğer gün düzeldi
HE-SEN-COK-BILIYON ebruli08 ay inşallah ya alışmışım bağırıp ağlayan hallerine resmen böyle durması tuhafıma gitti🤦🏻♀️